kedd, szeptember 01, 2009

Barna remetepók














Az imént az alábbi posztra találtam a szánin. A kép egy barna remetepókot ábrázol, alatta egy halom link, ahol megnézhetitek (nagyon gáz...) miket okoz a csípése. Erős idegzetűeknek: sebek, borzalmas sebek, hólyagok. Szar ügy. De főleg az lett volna szar ügy, ha az alább látható példány, amin 2008. januárjában aludtam 2 napig, ezt műveli velem :)













Itt pedig a partra szállítását láthatjátok.













Elképzelhető, hogy ökológiai katasztrófát okoztunk tettünkkel, ugyanis kiragadtuk élőhelyéről és egy szigettel odébb tettük ki.

9 megjegyzés:

Lara írta...

én kinyírtam volna. gáz?

Akos írta...

Hajón pókot kinyírni minimum vakmerőség :)

Katidali írta...

huhh, ez lapult a párnád alatt?! tavaly még olyan kis kedélyesen vetetted oda, hogy napokig egy pókon feküdtél:-D
még sem volt az annyira ártatlan "tréfa":)

Akos írta...

Most már én is tudom :)

Sotto írta...

halált reááááááá jut eszembe, akkor nem igaz, hogy szerencsét hoz? :)))

Akos írta...

Sotto, megközelítés kérdése :) Mindenesetre megölni nem szerencsés. Jobb a békesség...

Sotto írta...

nem, vesszen a pokolfajzaaat. Lángszóróóóót:)

Nikolett írta...

Szia Akos!
Veletlenul talaltam az oldaladra, de jo kis oldalnak talalom, ugyhogy azt hiszem jovok meg! A barna remetepokhoz minket is szoros szalak fuznek..hehe. Mi ugyanis a legfobb elohelyen, Arizonaban a Sonora sivatagban elunk, en is irtam rola az oldalamon. Bar szemelyesen meg szerencsere nem lattunk, skorpio es masfajta pokok jottek mar a lakasba latogatoba.Madarpokot tartottam mar otthon,de ettol azt hiszem szininfarktust kapnek.Kukk meg az oldalamon ha erdekel, a link rogton a pokhoz vezet teged:

http://eletunkphoenixben.eliveport.com/?modul=oldal&tartalom=777238

Puszi! Nikolett

Nikolett írta...

Jaj ezt Sotto megjegyzesehez fuznem meg hozza,idezem: "akkor nem igaz, hogy szerencset hoz?" Ha a vegtagod "lerohadasa" szerencset jelent, akkor de...(vagy szerencsenek mondhatod azt, ha nem rohad le.. :) :) )