Az egész azzal kezdődött, hogy valamelyik okos kreatív a hétfő reggeli hétindítón baromira nem tudott mivel előrukkolni, és kitalálta, hogy csak úgy lehet a termékből többet értékesíteni, ha teljesen hülyére veszik a vevőket. Azaz adjunk nekik olyan adatokat, melyek elsőre hallásra is vonzóak... de ha valakinek több esze van, mint egy marék földigilisztának, akkor nyilvánvaló, hogy 17%-kal fényesebb haj egy baromság! Mihez képest? Mi az etalon? Mi a 100%? Talán a Kentaur egyik csillagának fénye vízkeresztkor?
Ez még talán elmegy, mert azt mondjuk rá, hogy aki elhiszi, meg is érdemli. De az egyik gyorskölcsönt szolgáltató pénzintézet (igen, direkt nem írom ki a nevét, sőt nem is linkelem, mert azzal is nekik kedvezek...) reklámjánál végleg elszakadt a cérna! Nyilván nem kell hosszasan ecsetelnem, hogy melyik reklámokra gondolok: van a kiscsaládos, akiknek lekotlott a hűtője, meg az idős házaspár, akiknek nincs pénzük az unokák ajándékaira. Megvan tehát az első csali, hiszen manapság a TV nézők súlyos százaléka magára ismer a fent említett példákból, az idősekről nem is beszélve. És ha mindez nem lenne elég, olyan angyali hangnemben ecsetelik, hogy milyen egyszerű így pénzhez jutni, hogy szinte azt gondolom, vissza se kell fizetni. Külön felhívják a figyelmünket, hogy a zsettát személyesen ki is hozzák! Hát hogy a viharba ne tennék? 400%-os THM-re hülye lennék nem kivinni személyesen - majd pedig az első nemfizetésnél ugyanúgy megjelenni és kilakoltatással fenyegetni. Kellene csinálni egy spot-ot arról, hogy miként is néz ki, mikor valakinek likviditási problémája adódik és befenyítik a bahajtók. És mindezt megeszi a reklámtörvény.
Feliratkozás:
Megjegyzések küldése (Atom)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése