csütörtök, november 18, 2010

Románia a Nemzetiben?

Lassan mondom, hogy megértsd. Lassan, tagolva, ízlelgesd a szavakat, mert úgy látszik nem érted, hogy ha bizonyos szavakat egy mondaton belül említesz, akkor egy sehonnai ember vagy.

Nemzeti Színház - Román Nemzeti Ünnep

Különösen akkor, ha a kedves szomszéd ünnepe véletlenül éppen Nagy-Románia megalakulásának és Erdély Romániához való csatolásának - jelen esetben a 92. - évfordulója.
Komolyan mondom nem is értem mire gondoltál: fogadást tartani Erdély elcsatolása évfordulóján a Magyar Nemzet egyik szimbolikus közintézményében, mert szerinted ez elősegíti a két ország közeledését?! Már bocsánat, de baszki, mire koccintottál volna? Senkiházi vagy, nem érdemled meg a posztod.

Kedves liberális barátaim! Nem, nem ragasztottam Nagy-Magyarország matricát a kocsimra, nem hordok árpádsávos kitűzőt, nem vagyok gárda tag. De! Ha lesz házam, igenis kitűzöm a Nemzeti Lobogót, ha alkalom van rá, március 15-én nem fogom a picsogásotok miatt zsebembe tenni a kokárdát és igen, van otthon Nagy-Magyarország térképem (bazinagy, csak, hogy sokkot kapj). És nem siránkozom fennhangon Trianon okán, de engedtessék meg, hogy otthon és a fejemben zavarjon. Történt más néppel is kisebb-nagyobb galádság a történelem során, de csak mi kusshadjunk?! Elég burkolt voltam?

1 megjegyzés:

Sotto írta...

ohbazz :S