szerda, június 17, 2009

Rövid történetek #1 - Fekete macska















Tegnap este egy vacsorára igyekeztem, kissé késésben voltam, így taxit hívtam. Haladunk a Bimbó úton, mikor egy fekete macska átballagott az úttesten előttünk. A sofőr azzal a lendülettel félreállt, én akkor még mindig nem kapcsoltam, hogy az úr masszívan babonás. A mögöttünk jövők kerülgettek minket, ő pedig elkezdett agonizálni, hogy most melyik úton menjünk tovább, "a múltkor is 20 perccel később ért haza, mert ötször kellett új útvonalat választania a macskák miatt, most mondja, mit szól hozzá, rohadt fekete dögök, mennek dugni, a tarkák még hagyján, de feketét ki tart otthon..." Komolyan azt hittem kandi kamera, végül megállapodtunk abban, hogy azok, akik kikerültek minket, már feloldották a rontást, így vígan folytathattuk utunkat! Szerintem hasznos lenne a GPS-ekbe babona mode feature-t fejleszteni, lenne egy nagy black cat ikon, amire ráböksz és alternatív útvonalat ajánl fel. Esetleg POI-ként gyakori "black cat crossing" helyek :) Photocredit: kyknoord