csütörtök, június 03, 2010

A Duna vízállása Esztergomnál...

496 cm, 24 óra alatt 83 cm-t emelkedett, másodpercenként 5300 köbméter víz jön le jelenleg. Az Index szerint: "Esztergomnál 700 centiméter fölötti tetőzést várnak a jövő hét elejére. A Dunakanyarban a hullámtérben lévő ingatlanokat és utakat elönti a víz." Szorítsatok, mert a pincében van két darab 1,5 mély feltárási árok a fal mentén. Homokzsáktöltésre és cipelésre az ismert telefonszámomon lehet jelentkezni. Csak jelzem, hogy márciusban kifugáztam a várfalat, mindenki hülyézett, mikor mondtam, hogy lesz árvíz. Erről ennyit. 2006-ban 771 volt a teteje, akkor úgy 20-30 cm hiányzott, hogy a sétány mellvédjén átbukjon. A 771 is 700 cm felett van...

4 megjegyzés:

sotto írta...

megyek menteni, príma evezős voltam:)

Stve írta...

Jelentkeztem.

Akos írta...

Köszi a felajánlásokat :) Jelentem gödrök betömve, az ablak befalazva!

Névtelen írta...

remélem nem lesz gebasz...