szerda, április 07, 2010

Híreket mondunk

Ezennel tájékoztatom az olvasókat az alábbiakról:

1. Még sosem fordult elő 2006 február óta, hogy egy teljes hónapig ne szülessen valamicske poszt ide. Több irányból jelezték nemtetszésüket, valamint önmagam is hiányát éreztem a megnyilvánulásoknak. Így fogtam magam és elhatároztam, hogy visszatérünk a régi kerékvágásba, de kicsit másképp. Részletek a következő pontokban taglalva.

2. Egyre többet foglalkozom a gondolattal, miszerint: egész idáig idegenkedtem szakmai blog gyártásától, de időről időre magvas gondolatokkal és hasznos információkkal rendelkezem, amelyket szeretnék megosztani az érdeklődőkkel. Több céllal alakul a blog, talán segít megtörni a "guruk" egyeduralmát és átvilágít a púderfelhőn. Vallom, hogy úgy tudunk fejlődni, ha a hosszú éjjen át bogarászott fórumtopikok és blogok információit megosztjuk a többiekkel és nem ülünk rajta reménykedve, hogy más nem tudja meg... Az új blog megszületését nem biztos, hogy közzéteszem, érdekel, hogy ismerősi hátszél nélkül mit produkál.

3. A nemírás okai között szerepel a fent említett új projekt, a sok munka és a Facebook bloggyilkos mivolta is. DE! Most rendszereztem a gondolataimat, és visszamenőleg pótoljuk a lemaradást.

1 megjegyzés:

Sotto írta...

Hallelúja:)