szerda, január 20, 2010

Youtube keresések 2009-ben











Nem hiszem, hogy akad köztetek olyan, akinek a világ legnépszerűbb online videomegosztó site-ját be kellene mutatnom. Azon felül, hogy sokan rádióként vagy inkább zenetárként használják egész álló nap, rejlik benne egy hatalmas potenciál; mint láttuk, képes napok alatt népszerűséget adni. Ha belegondolunk melyik feltöltött tartalmat nézhették meg legtöbbször az emberek 2009-ben, joggal tippelhetnénk mondjuk Obama beiktatási ceremóniájára vagy Michael Jackson bármely klippjére. Az igazság azonban az, hogy a fenti és a hozzájuk hasonló témák még csak az első ötben sincsenek.
Talán emlékeztek még Susan Boyle-ra, a Britain's Got Talent (angol Megasztár) hullócsillagára, aki napok alatt lett világhírű, be is kattant szerintem masszívan. Nos, ő vezeti a listát több mint 120 millió letöltéssel. A következő versenyző a "David after dentist" című alkotás 37 millió kattintással, amit egy jófej fater forgatott a fiáról, aki épp csutkára van szedálva a fogorvosi beavatkozást követően. Innentől szoros a befutó: 33 milliószor látták az ominózus esküvői táncos bevonulást, ami akkora siker lett, hogy számtalanszor elő kellett adniuk a későbbiekben, például az USA egyik legnépszerűbb műsorában és rengeteg feldolgozása is született. A "New Moon" film előzetesét személy szerint előrébb vártam látván Zs fanatizmusát, de a negyedik hely is szép teljesítmény 31 millió feletti letöltéssel. Az top 5 listát az Evian cég spotja zárja 27 millió körüli kattintással.
Nekem érdekes adatok voltak ezek, ha nektek nem, akkor csak kattintsátok végig a linkeket, érdemes!

4 megjegyzés:

Sotto írta...

extra like:)

Katidali írta...

Hu, nekem személy szerint a David after dentist után összeszorult a gyomrom :-S sajnálom, hogy én voltam 49,002,913-dik, aki megnézte...

sotto írta...

legyen kedves ide kattintani, méltóságos úr: http://sottovoce.freeblog.hu/archives/2010/02/08/Kreativan_meresz_vagyok/

tisztelettel: sotto

Sophy írta...

írjmármég!