kedd, november 17, 2009

BodyTrace - amikor a fürdőszobai mérleged twittel

Adott két magyar srác, meg egy ötlet. Amikor vázolta nekem itt Budapesten, jó ötletnek tartottam, de megmondom őszintén annyi ilyen biznisz (nem az övék) fulladt már meg, hogy nem hittem, hogy végigcsinálják. Pedig jól ismerem a srácot, gondolhattam volna, hogy nem hagyja annyiban!
















A project: design fürdőszobai mérleg, ami kábel nélkül csatlakozik a netre és feltölti a bodytrace.com oldalra a mérési adatokat. Sőt nyomja Twitterre és Facebookra, ha akarod. Mindezt USA piacon megvalósítva.


Gyártás: nem tököltek, kitelepedtek Kínába, végig személyesen koordinálták a tervezést, prototípus létrehozását, a teszteket és az első 1000 db legyártását.

Értékesítés: olyan online promót rittyentettek maguk köré saját erőből, hogy sok hazai guru mutogathatná referenciaként. Nézzük tételesen...

1. Weboldal: bodytrace.com - remek oldal, átgondolt design, ergonómia, minden ott és úgy, ahogy kell. Felhívnám a figyelmet a "Sold Out" teaser strip-re, az előrendelési lehetőségre, hírlevélfeliratkozásra és a web2-es sávra alul. Én talán a customer login-t hangsúlyoztam volna jobban.

2. Blog: blog.bodytrace.com - backstage infok a gyártásról, szállításról. Mindez személyes stílusban, emészthető sztorikat tálalva.

3. Twitter: twitter.com/BodyTrace - gyerekcipőben, de Gy-t ismerve hamar megtalálja majd a hangnemet és frekvenciát.

4. Facebook: facebook.com/pages/BodyTrace/53564955997 - szépen gyűjtik a fan-okat, remek kommunikációs csatorna.

Mondhatjátok, hogy ezt bárki tudja. Van viszont két olyan húzásuk, amit direkt a végére tartogattam.


















Úgy tervezték a csomagolást, hogy előre megvolt a postai matrica helye











Perszonalizált szállító, egy rövid köszönettel a vevőnek. Zseniális na.

To be continued...

Nincsenek megjegyzések: