csütörtök, augusztus 13, 2009

Hány napos vagyok?














Hány napos vagyok ma? Ezzel diákkoromban sokat foglalkoztam, szerettem papíron kiszámolni, hogy hány napot éltem. Ma újra eszembe jutott, de nem vettem elő papírt és ceruzát, hanem beírtam a google-ba - igaz angolul - és számtalan találat zúdult rám. Mivel feltételeztem, hogy nem egy bonyolult kalkulátor lesz egyik sem, így az elsőre böktem, pár másodperc múlva megtudtam, hogy ma 11.969 napos vagyok. Egy hónap múlva 12.000 napos leszek... Leszámítva pár húzós bulit eddig 12.000-szer keltem fel reggel. Lássuk csak az elmúlt 33 évet számokban...
  • 96.000 órát aludtam, ami 4000 (!) teljes nap
  • 360.000 liter vizet zuhanyoztam el
  • 1.000 teljes napot néztem Tv-t
  • 240.000.000 alkalommal pislogtam
  • a szívem 108.000 köbméter vért pumpált át, naponta 100.000-et vert
Ha minden jól megy, lesz még 12.000 nap az életemben. Megijeszt, hogy ebből megint 4.000-et átalszom. Viszont nem fogok ennyi vizet elherdálni, sem ennyi Tv-t nézni. Pislogásból és szívvverésből jöhet bármennyi. Többet kéne azokkal beszélgetni, akiket szeretek.


Fotó credit: http://www.on1call.com

8 megjegyzés:

Bodza írta...

Miért gondolod azt, hogy csak 66 éves korodig fogsz élni? "ha minden jól megy..." hm?

Akos írta...

Ha minden jól megy, lesz még 12.000 napom. Így értettem, nem szeretném elkiabálni :)

Sotto írta...

Te Szűz vagy, ugye? :))))

Akos írta...

Leginkább skorpió :)

Bodza írta...

ugyanaz, Code. :) nyem?
Sotto: abból is dupla.

Akos írta...

Nemtom miféle a szűz, a skorpiót jól ismerem... Amúgy valóban dupla skorpió vagyok, úgyhogy rettegjen mindenki :)

Sotto írta...

mitôl?

Tóth Zsuzsanna írta...

hát ez elgondolkodtató valóban, én 11 028 napos vagyok...erről eszembe jutott az a plakát, amiről asszem te is írtál, mit mondanék a 3 évvel ezelőtti önmagamnak?
egyébként hogy vagy?