kedd, május 12, 2009

Hétvégi kerti munka










A hétvége nagy részét Esztergomban töltöttem, úgy terveztem, hogy az esténkénti fröccsözgetések és némi bringázás mellett nagyot haladok egy munkával, ami már egy jó hete a vállamat nyomja. Most számot vetve azt hiszem korlátozott sikerrel járt az ötlet - több okból kifolyólag. Az esztergomi reptéren repülőnap volt, szerintem a vietnami csapatmentéseket meghazudtoló gyorsasággal produkálták a le/felszállást, mindezt két AN-2, egy helikopter és több kisgép kötelékével. Veres Zoli műrepülésekor már tényleg azt hittem, hogy összehangolt támadást intéztek a város ellen valamilyen ellenséges csapatok. Ez ment szombaton és vasárnap is. Félreértés ne essék, nincs semmi bajom az ilyen remek programokkal, örülök is neki, hogy pörögnek a dolgok otthon, csak hát nehezen ment a koncentrálás. Bosszant, ha nem mennek a dolgok a megszokott ütemben, na! Azért történt más is, bringáztunk egy jót Búbánatig odavissza. Kezd tetszeni a dolog, mondjuk az igazsághoz az is hozzátartozik, hogy a Vaskocsmában és a Kis-Duna parton legurult 2 kisfröccs, és a Vár lejtön felfele gyalog kísértem a bringát :) Ja és van pár bónusz kép is a kertből.

Nincsenek megjegyzések: