péntek, április 24, 2009

Nightwalk


View Larger Map Az volt, hogy elmentünk céges bowlingozásra, amit relatíve hamar meguntunk és a Morrison's 2 felé vettük az irányt, ez a megoldás már máskor is bevált. Már a 4es6os-on kilógtunk a tömegből és a helyszínre érkezésünk sem volt makulátlan. A kuverok hajszál híjján be sem engedtek, aztán csak a szokásos: egymás elvesztése a tömegben, részegen kószálás a labirintusban, majd hazasomfordálás anyjukhoz. De! Ezúttal a szesz nyilván eszemet vette, mert addig minden ok, hogy meglógtam és vettem egy gyrost az arabnál (Szeráj), és úgy gondoltam elindulok hazafelé, majd ha megettem, hívok egy taxit. Ez akkor még jó ötletnek tűnt, de másfél óra múlva az Árpád-hídnál már korántsem élveztem a szitut, ahogy próbáltam felkászálódni valahogy a hídra... Autóval határozottan jobban megy. Mindösszesen 6.4 km-t gyalogoltam, fél 3-ra meg is érkeztem. Nem néztek hülyének otthon....

1 megjegyzés:

molly írta...

halllooood!!! :) ez nagyon durva :)
mekkora volt az a gyros, vaazzeee?! :D
de legalább kijózanodtál, gondolom
minden elismerésem!!!