szerda, február 20, 2008

Éjszakai vacsi


Mindenekelőtt leszögezem, hogy amikor csak lehet, kerülöm a junk food-ot, nem divatból, hanem, mert nem szeretem. Azonkívül megpróbálok egy ideje olyan dolgokat enni, amik organikusak és állagukban homogének - ezt én magamnak fogalmaztam meg. Mondok erre egy példát: párizsi nem, sonka igen. Ám itt jön a probléma, az áru beszerzésének nehézségei. Akármennyire is törekszem a kiegyensúlyozott életvitel felé, van, amikor becsúszik egy este 10-ig dolgozás, mint tegnap este is. Az irodából hazafelé azon gondolkodtam, hogy oldjam meg a vacsorámat? Futottam pár kört a Moszkva környékén és végül úgy kellett döntenem, hogy a Budagyöngye minipláza épületében lévő, éjfélig nyitva tartó McDonalds-ban veszek valamit, ami a legkevésbé junk. Így esett a választásom egy grillcsirkés szendvicsre, persze adták hozzá a sültkrumplit de legalább jegesteát kérhettem hozzá. Hazavittem a szerzeményt, chiliszósszal megbolondítottam. Csak az a baj az egészben, hogy esélyem sem volt enni valami mást, de az is lehet, hogy nem ismerem elég jól a Moszkva környékét. Ha valakinek van egy jó tippje, do not hesitate to contact me :)

Nincsenek megjegyzések: