szerda, október 08, 2008

IV. MNTB - 3. nap

Ma csak egy túra futam volt, szél nem volt sok, így a 10 utáni rajtból du 3kor egy hetedik hellyel gazdagodtunk. Én már teljesen elvesztettem a fonalat, a többiek azt mondják egy vagy két helyet csusszantunk vissza az összetettben, este okosabb leszek. Mindenesetre az idei mezőnyben egy 7. körüli végeredménnyel nagyon meg lennék elégedve, tekintettel az igen erős mezőnyre. Jelenleg előttünk van Czégai - eddig 5ből 5öt nyert, Litkey - Kékszalag08 1. hely, Rausch Miki - Kékszalag08 4. hely, Keló, Detre, akik mind remek vitorlázók és egy profi csapat van velük a hajón. Szóval eddig maximálisan meg vagyok elégedve, főleg, hogy ma pont azt beszéltük, hogy a fent felsoroltakból Czégai Petin kívül mindenkit egyszer megvertünk az 5 futam során :)
Képek ma nincsenek, majd holnapra összeszedem őket. Ellenben remélem nézitek az élő közvetítést és az összefoglalókat itt
A két eddigi összefoglalót megnézhetitek alább.
1nap
2nap

Nincsenek megjegyzések: